23 березня 2017

Тест для самооцінки вчителя християнської етики

ТЕСТ ОСОБИСТІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ВЧИТЕЛЯ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
1. Чи є Біблія, Слово Боже, авторитетом для мене, підставою для прийняття життєвих рішень? Які приклади цього я можу навести зі свого життя? Чи прочитав я Біблію повністю хоча б один раз?
2. Чи знаю я основний зміст Біблії, Старого і Нового Завітів – основні події, описані в Євангелії, та їхнє значення, 10 заповідей, заповіді блаженства, псалми, приповісті Соломона?

3. Чи розумію я зміст ключових понять християнства – праведність, святість, гріх, викуплення, спасіння, молитва, покаяння, віра, духовне зростання, духовність?
4. Чи маю я віру, справжню віру в Бога, Якого відкриває Біблія? Чи можу я сформулювати в 5-7 реченнях основні істини, в які я вірю на підставі Біблії?
5. Чи є Бог пріоритетом номер один у моєму житті? Як я можу це довести?
6. Чи можуть мої ближні (діти, чоловік, колеги, сусіди, батьки учнів) засвідчити, що знають мене як чеснотну, благочестиву, богобійну і відповідальну людину?
7. Чи маю я шкідливі звички (вживання алкоголю, тютюнопаління) або невиправлені гріхи (непрощення, марнослів’я, бруднослів’я, спалахи гніву, нечесність)?
8. Чи вмію я поважати і терпляче ставитися до несхожих на мене людей, поєднувати вимогливість і доброзичливість?
9. Чи дотримуюсь я біблійних заповідей в контексті того, як я ставлюся до членів моєї сім’ї, як витрачаю гроші, як проводжу вільний час, як виконую свої обов’язки на роботі?
10. Чи виховую я своїх власних дітей на прикладах біблійних чеснот? Чи навчаю їх шанувати Бога і любити ближнього?
11. Чи впливає моя віра на мою мову? Чи притаманні мені облесливі слова, запобігання перед людьми, зухвалість, брутальність, образливі жарти, непристойні вирази?
12. Чи уникаю я духовного забруднення через перегляд фільмів, що пропагують насильство або непристойність? Через читання книг, журналів, через слухання радіопередач, де нехтуються біблійні цінності та чесноти?
13. Чи пройшов я через покаяння, сповідання гріха, посвячення самого себе на служіння Богові?
14. Чи переконаний я, що маю дар учителя і покликаний Богом на викладання християнської етики? Чому я так вважаю?
15. Чи вмію я молитися? Чи не є молитва лише «засобом пожежогасіння» в критичних ситуаціях?
16. Чи маю я досвід того, як Бог відповідав на мої молитви?

Немає коментарів:

Дописати коментар